HELP! mijn 201 doet het niet meer

Plaats reactie
Ben

HELP! mijn 201 doet het niet meer

Bericht door Ben »

Beste mensen,

Ik was een single aan het afspelen en ik had een halve credit over. Als ik dan de hendel op scan zet en druk op het rode knopje krijg ik een halve credit bij. Terwijl ik dit doe stopt het mechaniek met spelen. Het draait niet meer, single zit er nog in, naald staat er nog op. Reject werkt ook niet. Ik heb met de hendel van alles gedaan. Wat moet ik doen???

wie helpt mij.

Groet,

Ben

austin

Re: HELP! mijn 201 doet het niet meer

Bericht door austin »

Geef het wiel waar de plaat inzit even een zetje , dit kan voldoende zijn om hem terug op te starten, niet zo laten aanstaan , motor kan onder spanning staan en verbranden, helpt dit niet eerst een nieuwe selectie drukken en zien wat er gebeurd ,en een jukebox niet stilzetten terwijl de singel speelt .

Ben

Bericht door Ben »

Hoi Austin,

Het was mij al gelukt. In eerste instantie kreeg ik geen beweging in het wiel. Toen heb ik de contactjes schoongemaakt aan de voorzijde van de wagen met contactspray (weet niet of dat uberhaupt er iets mee te maken heeft). Toen ik weer aan het wiel draaide kreeg ik er beweging in en deed de jukebox het weer.
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.

Groet,

Ben

martin knegt

Bericht door martin knegt »

Ben,

Als dit weer gebeurd dan zit dit in de selectie unit.
Hier zit een relais met twee spoelen aan de bovenkant en deze zorgt er voor dat als je een selectie maakt de wagen twee maal heen en weer loopt en dan aan het eind stopt.
Als er een credit wordt gemaakt trekt de spoel aan en het kan zijn dat het iets te zwaar gaat of dat het contact niet dicht genoeg staat.
Kijk uit er staat 110 volt op dit contact dus stekker er uit als je dit iets dichter moet zetten.
Succes met de hobby

Ben

Bericht door Ben »

Hoi Martin,

Bedankt voor de reactie.

Waar zit de selectie unit ook alweer??

groet,

Ben

martin knegt

Bericht door martin knegt »

Het is aan de achterkant de unit met de meeste stekkers.
Als je de achterplaat weg zou halen zie je dit grote relais aan de bovenkant zitten.

Ben

Bericht door Ben »

Bedankt Martin, ik weet het weer.

Groet,

Ben

Plaats reactie