Storing LPC 480

Plaats reactie
Vivienne

Storing LPC 480

Bericht door Vivienne »

Weet een van jullie wat deze melding inhoud? S1 of SI Gisteren van de een op het andere moment kon ik geen singles meer selecteren. ( probeerde een foto te plaatsen maar dat lukt niet )

Roy01

Re: Storing LPC 480

Bericht door Roy01 »

Over welk model seeburg jukebox hebben wij het hier?

Foto's plaatsen kan via dropbox of photobucket

Vivienne

Re: Storing

Bericht door Vivienne »

Oké dank je. Het is een Zeeburg lpg 480

Roy01

Bericht door Roy01 »

Duidelijk zal een LPC zijn daar ik er niet van uit ga dat hij op gas rijdt :lol: :lol: :lol: , die S1 is geen melding maar bij die plaat daar staat de wagen dus stil, verder niet belangrijk dit geeft normaal alleen aan welke plaat dat speelt

Ik vermoed dat U geen credits meer op de kast hebt staan. Als U de klep open maakt zoals U normaal de platen wisselt en (ik dacht bij dit model links) de serviceschakelaar (hendel die naar rechts staat met daarnaast een drukknop) hiervan de hendel naar links beweegt en daar vasthoud terwijl U op die knop die er naast zit drukt zal de wagen gaan bewegen, deze hendel vervolgens weer volledig naar rechts zetten en dan zou nu de lamp " kies een plaat " moeten branden.

Kunt U nu wel een plaat kiezen?

Vivienne

Bericht door Vivienne »

Hé Roy,
😱 we hebben de credits erbij getikt. Hadden eerder dit ook al gedaan blijkbaar of niet genoeg of op een knop gedrukt waardoor ze teniet worden gedaan. Ontzettend bedankt voor je meedenken. Hij staat nu weer lekker te draaien.

Roy01

Bericht door Roy01 »

Top! Veel luisterplezier

Plaats reactie