TMPS-56 audio plug

Plaats reactie
hjeschke

TMPS-56 audio plug

Bericht door hjeschke »

Beste forum leden,

Ik ben mij op papier aan het verdiepen over de wijze waarop ik het best een audio signaal kan injecteren in de Seeburg 101 versterker (HFMA2). Misschien is dit vloeken in de kerk!? Met het best bedoel ik het minst destructief en met gebruikmaking van bestaande sockets. Zo kwam ik op het idee na te gaan hoe de TMPS-56 (Transistor Microphone Preamplifier System) op de versterker wordt aangesloten. De in de TMPS-56 genoemde documentatie audio plug P016 (W3 audio cable) kan ik niet terug herleiden naar de (eind)versterker. Wie kan mij hiermee verder op weg helpen?

Met vriendelijke groet,
Herman

Roy01

Re: TMPS-56 audio plug

Bericht door Roy01 »

Ik zou het eens op het electronica forum proberen, dat is een andere kerk die dit wellicht niet als vloeken beschouwen en er zal vast iemand daar aanwezig zijn die een mogelijkheid zal zien. De meeste jukeboxliefhebbers kunnen een jukebox wel repareren aan de hand van een schema maar een aanpassing maken betekend out of the box denken vandaar de verwijzing, Zorg wel dat men een duidelijk schema krijgt daar , er moet nl. Rekening gehouden worden met het mute gedeelte en misschien is het een idee om te vragen om een demontabele oplossing, mocht U ooit Uw jukebox willen verkopen is een aanpassing vaak voor liefhebbers een afknapper :mrgreen:

Succes

hjeschke

Re: TMPS-56 audio plug

Bericht door hjeschke »

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik ben ook terughoudend om modificaties aan te brengen en wil juist daarom weten hoe Seeburg hun voor de jukebox ontworpen TMPS-56 microphone aansluiten (zonder ingrepen en met gebruikmaking van de standaardaanwezige aansluitingen).
Ga verder shoppen.

Groet, Herman

Plaats reactie