ROCK OLA 426

Plaats reactie
00wally00

ROCK OLA 426

Bericht door 00wally00 » ma nov 12, 2018 11:24 am

Hallo,

Hoe zet je die jukebox terug op munten. De muntproever zit erin. Als ik onderaan de knop freeplay indruk gebeurt er niets. Kan ik gewoon blijven nummers vrij duwen. ook al duw ik nogmaals. blijft free. weet wel niet welk muntstukje erin moet. als ik een 5 eurocentmuntstukje erin gooi, blijft hij mooi zitten en als ik mijn stukje terugwil gewoon op de retourknop.

Wie kan mij helpen.

het is een schitterende toestel.

Roy01

Re: ROCK OLA 426

Bericht door Roy01 » ma nov 12, 2018 1:54 pm

Dat ligt er maar net helemaal aan op welke manier ze het toestel op vrijspel gezet hebben. Op deze vraag zal geen kant en klaar antwoord zijn want ieder doet dit op zijn/haar manier , U zult nu de manual erbij moeten pakken en dit hele systeem terug moeten zetten naar fabrieks instellingen,of puzzelen en dan kan het zomaar zijn dat er links of rechts toch wat onderdeeltjes weg zijn.

Ik raad het op freeplay zetten niet voor niets altijd af hier omdat er vrijwel altijd een moment komt dat de jukebox verkocht gaat worden en niet iedereen deze op freeplay wilt hebben.

Welk muntstukje erin moet? Geen euro's in ieder geval tenzij het muntslot daarop is omgebouwd. Ligt er dus maar net aan in welk land deze gestaan heeft, dit kunnen dus guldens, Duitse marken zijn of belgische francs.
Meestal zal er een sticker op de muntproever zitten met daarop de vermelding van het land en welke munten deze door moet laten, of zal dit op het inworp glaasje van de jukebox staan

Succes.

Roy

00wally00

Re: ROCK OLA 426

Bericht door 00wally00 » vr dec 07, 2018 5:41 pm

zal moeten eens de schema aankopen en hopen dat ik het begrijp.

Plaats reactie