Revisie versterker Rock Ola 1454

Plaats reactie
erikvv

Revisie versterker Rock Ola 1454

Bericht door erikvv »

Hallo allemaal.

Ik heb een Rock Ola 1454 die in principe goed speelt, en een redelijke klank heeft voor zijn ouderdom en het feit dat het mono is.
Maar vroeg me af of ik de klank nog beter zou krijgen of in zijn oorspronkelijke staat na een revisie van de versterker ?
Is dit de kosten waard, want zo'n revisie kost een goeie 400 euro ?
Graag uw oordeel of opmerkingen hierover.

Alvast bedankt.

Erik

Roy01

Re: Revisie versterker Rock Ola 1454

Bericht door Roy01 »

Beste Erik

Meningen verschillen altijd, dus loont het zich is een antwoord die ik niet ga geven
.

Ik weet niet hoe goed Uw versterker klinkt en of het geluid dan beter word is de vraag, meestal wel maar dat is mijn mening dan.

Waarom zou IK de versterker wel reviseren? Simpel, deze is ondertussen dik 50 jaar oud en de levensduur van deze versterker is dus al lang verstreken, het is daarom wel te adviseren om alles eens even goed te laten nakijken nu er nog niets stuk is wat er zijn zat versterkers die wanneer er wel iets stuk gaat ook goed stuk gaan en meer dan 400,- gaan kosten dan ( denk aan een trafo die eruit knalt, en die zijn duur) ander voordeel is dat de versterker weer jaren probleemloos zou moeten kunnen werken maar dat is ook afhankelijk van de revisie welke bij elke monteur anders is (en de prijs dus ook) :idea:

Succes

Roy

Plaats reactie