Selectie probleem 1478

Plaats reactie
Cadillac1958

Selectie probleem 1478

Bericht door Cadillac1958 »

Beste leden, ik zal mij eben voorstellen. Henk. Ben momemteel in het bezit van twee Amerikaanse oldtimers, vele neons en nu sla ik wat door naar de jaren 50....hahahaha. Dus....een jukebox komt er. Nu is onze keuze gevalllen op een rock-ola 1478, tempo2. Alleen zegt de eigenaar dat deze machine vaak hetzelfde nummer herhaald..ik ben totaal niet thuis in de techniek, dus wil.ik graag hier de vraag neerleggen, hard weglopen, de gok nemen EN de vraag, weet iemand wat het zou kunnen.zijn??

Dank op voorhand voor de reacties
martin knegt

Re: Selectie probleem 1478

Bericht door martin knegt »

Het kan zijn dat de selectie drum schoon gemaakt moet worden.
Als hij vuil en aangeslagen is wordt het pennetje niet goed terug gezet van de selectie die afgespeeld is
Cadillac1958

Beste...ik ben ff je naam kwijt, sorry..ik heb her voorkeurswiel, wat dat ook mag doen...schoongemaakt. nu alle pinnen naar beneden, maar nu selecteerd hij niks meer. ...
martin knegt

Ik begrijp niet wat je bedoel alle pinnen naar beneden ?
Du drum moet uit elkaar om alles goed schoon te maken en geen ed 40 gebruiken om te smeren,hier krijg je problemen mee als het opdroogt omdat dan alles blijft plakken.
Cadillac1958

Beste Martin,
Alle.pennetjes van het voorkeurswiel ziin naar beneden en komen ook niet omhoog bij een selectie. Ik weet niet of dit het geval.moet zijn? En hoe het voorkeurswiel te verwijderen? Heb de manuel helaas nog niet binnen.
martin knegt

Heb je het boek al binnen ?
De drum kun je er uit halen in de rust stand.
Eerst het kleine plaatje los maken aan de voorkant.
Hierna kun je het wagentje weg halen van de drum.
Hierna de kabel los halen en dan kun je door het losdraaien van de twee inbus boutjes aan de achterkant achter de platentrommel.
Hierna kun je de pen met populariteits teller naar voren er uit trekken en de drum naar onder laten zakken.
Succes
Plaats reactie