Singleopname

Plaats reactie
Babysmurf

Singleopname

Bericht door Babysmurf »

Hoi ... ik bezit een AMI uit jaren '70 .... momenteel heeft deze een " hapering" .... na afspelen single ... neemt hij deze... steekt deze netjes op zijn plaats in carrousel... je ziet 2 armen links en rechts bewegen (voor carrousel)... maar laatstgenoemde draait niet rond...neemt vervolgens zelfde single en hij herhaalt gewoon vorige selectie.... en dit telkens opnieuw na einde afspelen. Zou dit te maken hebben met mankement geheugen? Printplaat van selectietoetsen is helemaal gereinigd tijdje terug en heeft intussen zijn ding gedaan .. wel af en toe nog eens selectie missen ... iets wat hij wel laatste tijd meer en meer begon te doen... zelfs niet alle selecties zelfde moment afspelen ..durft er soms te "onthouden" voor de dag nadien . Weet iemand me raad? Wil er nog bij zeggen dat carrousel in manuele mode wel nog draait ... dus niet vastzit .
austin

Re: Singleopname

Bericht door austin »

Beginnen met alle microswitchen te vervangen , links van het mechaniek , achter de selector ( 2 stuks) .
Babysmurf

Re: Singleopname

Bericht door Babysmurf »

Heykes Austin ikzelf ben grote leek ivm technisch aspect jukebox..heb opgezocht welke switchen het zouden kunnen zijn maar vind niks terug op 1e zicht in dat genre.. daarmee dat ik 2 fotokes heb getrokken maar krijg ze niet gepost .. hoe doe je dat hier ... grts Dirk
Plaats reactie