NSM

Plaats reactie
tarou1010

NSM

Bericht door tarou1010 »

Hallo. ik ben al 'n tijdje aan het vechten met mijn NSM Cosul120
Deze stopt niet om 'n singel af te spelen hij loopt het gewoon voorbij
ik heb de thyristor vervangen zonder resultaat,ik krijg helemaal geen puls op de thyristor
als ik het relais met de hand bedien stopt hij wel
ook stopt hij als ik de thyristor aan tik met een batterij ( 1,5V )
wie weet raad ? .

Roy01

Re: NSM

Bericht door Roy01 »

Die thyristor bry20 of bry 39 is maar zelden stuk als het hier om een Consul 120, 120A of 120B gaat, En een Consul 120A is weer anders dan een Consul 120C en D welke weer anders is dan een Consul 120E dus vanwege het aantal Consul 120 modellen hier het advies! alles in deze centrale reviseren en dan bedoel ik niet enkel de elko's vervangen hoewel dit in 60% van de gevallen al voldoende is maar het erop wachten is dat het volgende stuk gaat. Onderdelen lijst is in de betreffende manual bijgevoegd dus met een multimeter zou het geen probleem moeten zijn om de storing te vinden maar ik ga hier niet de meest voorkomende storingen meer uitleggen en zo mijn concurrentie voeren, U stelt de vraag en 50 man lezen mee welke deze info vervolgens tegen mij gebruiken. Dat is in het verleden helaas al te vaak gebeurd. Mocht U er niet uitkomen de beheerder heeft mijn gegevens dan kan ik deze centrale wel voor U testen en evt herstellen

Succes,

Roy

Plaats reactie