NSM The Wizard Titel houder

Plaats reactie
jan1800

NSM The Wizard Titel houder

Bericht door jan1800 »

De NSM Titel houder komt met verplaatsen van houder net niet goed vrij dus loopt het vast.
Dit gebeurt niet constant maar wel vaak en krijg dan error 92.
Zeer vervelend want verder werkt de kast helemaal goed.
Mijn NSM Silver City begint er na 10 jaar ook mee.
Graag hulp.

Roy01

Re: NSM The Wizard Titel houder

Bericht door Roy01 »

Als in het verleden de verkeerde titelkaart houders erin geplaatst (verschil in dikte tussen ES 4, ES5 en ES5.1modellen) zijn is alles nu uitgesleten en onherstelbaar, is dit niet het geval en zijn alle houders wel nog origineel wil een beetje lagervet op de tandwielen en geleiders wel eens helpen maar het zijn hoe dan ook slijtage gevoelige onderdelen en hier worden (nog) geen vervangers voor gemaakt (deze jukeboxen worden als te nieuw beschouwd en er is te weinig vraag naar deze onderdelen). Enige dat U zou kunnen proberen is de website van NSM Music te raadplegen maar zover ik weet leveren zij geen onderdelen aan particulieren en dit advies hebt U al eerder gehad.

Mvg,

Roy

jan1800

Bericht door jan1800 »

Hallo Roy01
Misschien heb ik het advies gemist want ik kan het mij niet herinneren.
Of de origine houders er in zitten kan ik niet zeggen en weet ook niet hoe dat te controleren is.
De NSM Silver City heb ik al meer dan 10 jaar dus daar zou smeren kunnen helpen.
Bedankt voor je reactie heb het niet voor de handel de city staat in de kamer en The Wizard wandjukebox boven in mijn hobby kamer.

Vr.Gr. Jan1800

Roy01

Bericht door Roy01 »

Beste Jan,

Dat zou misschien kunnen komen omdat Uw vraag om titel kaarthouders in de rubriek te koop gevraagd is verplaatst.

Of de originele er in zitten kan ik niet uitleggen, dat is wat er met ervaring door de jaren heen erin geslopen is, dus dan moet ik ze in mijn handen hebben.

Mvg,

Roy

jan1800

Bericht door jan1800 »

Hoi Roy
De vraag om titel houder heb ik toen gedaan omdat mijn jukebox 3 houders had vernield met het door draaien van de rollen.
Dat probleem is opgelost nu alleen nog dat de frame af en toe tegen elkaar aan lopen en daardoor de error geeft.
Heb de titels nu in een boek staan dus kan de jukebox gewoon gebruiken.

Bedankt voor je reactie.
Vr.Gr. Jan1800

Plaats reactie