Ls1 blijft scannen en pakt geen single

Christianvveenendaal

Re: Ls1 blijft scannen en pakt geen single

Bericht door Christianvveenendaal »

Duik er vanmiddag even in.

Had gehoord, dat de arm die de singles pakt afgesteld moet worden van iemand die dezelfde box had.

Zou dat het ook kunnen zijn?

Lijkt me dat ik 1 voor 1 de dingen ga elimineren.
austin

Bericht door austin »

Als je de manual hebt, daar staan de schema's in wat de jukebox stap voor stap moet doen, je moet dan steeds nog wel begrijpen wat er gebeuren moet en niet teveel luisteren naar wat iedereen te zeggen heeft , bij een Seeburg moet je eerst de 3 mogelijke fouten elimineren , write-in, read-out en trip & sensing , eens je dat hebt opgelost wordt het tijd om mechanische problemen op te lossen, denk hierbij aan clutch enz.
jandeboer63

Bericht door jandeboer63 »

Ik heb het zelfde probleem met mijn LS 2, heb nu de detentswitch opnieuw afgesteld, gesloten is op de tormat op een puntje staan.
Morgen proberen of dit inderdaad geholpen heeft.
jandeboer63

Bericht door jandeboer63 »

Helaas heeft het niet geholpen, soms als ik hem 1x handmatig laat selecteren, doet hij wel alle selecties via de batterij, doe ik de batterij andersom, is alles gereset, maar dit werkt niet steeds.
Christianvveenendaal

Bericht door Christianvveenendaal »

Update,

Hij pakt alleen selecties na het eerste nummer handmatig aan te hebben gezegd.
Daarna scant en speelt hij alles. Zowel A als B kant.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen ?
Roy01

Bericht door Roy01 »

Hoe bedoeld U na handmatig te hebben aangezet en daarna speelt hij alles,

U kiest een plaat via de knoppen, word die ook afgespeeld? en als er nog platen in het geheugen staan worden die uiteraard ook afgespeeld, het geheugen kan alleen door de wagen of door de omgekeerde batterij test gewist worden, alle gekozen platen blijven dus in het geheugen staan ook al word de jukebox voor weken of jaren uit gezet.

Dus nu mijn vraag, als Alle platen gespeeld zijn en het geheugen dus leeg is, en U kiest daarna 1 plaat... Word er dan ook maar 1 plaat afgespeeld of besluit de jukebox dan om alle platen in 1x in te schrijven?
Plaats reactie